کاش باران بگیرد


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…


و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…


و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص

مخاطب خاص



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت11:50---8 اسفند 1392
آپم.!
پاسخ:الان میام


arash
ساعت14:38---5 اسفند 1392
لینکت کردم....

تو هم منولینک کن....مرسی
پاسخ:bashe mc


مسعود
ساعت15:43---4 اسفند 1392
مخاطب خاصت تو حلقم!


پاسخ:خفه نشی هخخخ


صبا
ساعت15:43---2 اسفند 1392


عشق2طرفه
ساعت9:56---2 اسفند 1392
کی گفته دل نداری ابجی ناناز؟؟؟ راستش تعجب کردم تا حالا ندیده بودم پست این شکلی بزاری!!!
پاسخ:خو حالاک دیدی هی روزگار


عشق2طرفه
ساعت10:42---1 اسفند 1392
مامان اجازه هست ابروهامو بردارم؟



_نه!







مامان اجازه هست موهامو زیتونی رنگ کنم؟



_نه!



مامان اجازه هست مثل باربی ارایش کنم؟



_نه!



مــــــــامــــــــــــــان ینی چی؟؟من 18سالم شده ها!



_اه سیــــاوش خفه میشی یا خفت کنم؟







دخترا پرچمو تازگیا دستمال کشیدین یا بگم بکشن؟؟؟؟
پاسخ:هخخخخخخخخخخخخخ اره!!!


عشق2طرفه
ساعت7:59---1 اسفند 1392
تو هم مخاطب خاص؟؟؟



هم مطلبت هم عکست جفتشون قشنگ بودن مرسییییی
پاسخ:مگه من دل ندارم خخخ


فرزانه
ساعت8:41---30 بهمن 1392
انسان که باشی ،



عاقبت یک جایی ، یک وقتی



به قول شازده کوچولو



دلت اهلیهِ یک نفر می شود !...



و دلت ،



... برای نوازش هایش تنگ می شود ؛



حتی برای نوازش نکردنش !



تو می مانی و دلتنگی ها ،



تو می مانی و قلبی که لحظه های دیدار تند تر می تپد .



سراسیمه می شوی ،



بی دست و پا می شوی ،



دلتنگ می شوی ،



دلواپس می شوی ،



دلبسته می شوی ؛



و می فهمی ،



نمی شود "انسان" بود و عاشق نبود
پاسخ:عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, 17:47 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ